Fishy

Efter att ha sovit ut ordentligt efter en sen arbetskväll igår har jag spenderat eftermiddagskvällen med Lisa. Vi träffades på Hemmakväll där vi köpte godis och hyrde Fishy. Någon slags svensk romantisk komedi som inte riktigt nådde ända fram...hur många svenska filmer gör ens det? Det var mys hur som och jag kommer sakna Lisa när hon försvinner till Göteborg. Jag ska besöka ofta och vi ska gå på många olika second hand och kaféer för det är vad som gör tillvaron najs. Imorgon förmiddag är tanken att jag ska ut och springa, vi får väl se hur stark motivation jag nu egentligen har.


Alla vet vad Heja Björn var, men tittade någon verkligen på det?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

myskväll<3

2009-08-31 @ 12:12:46
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0