Födelsedagsbarn

Ynglingen på bilden blev idag hela sju år gammal. Det var nog jag också en gång...Hur som städade jag våran toalett på övervåningen idag bara för hans skull. Det är ju i och för sig bara jag och min syster som använder den toaletten, men ändå. Jag säger att jag är stolt. Det fanns mycket äckligt gömt i typ tusen vrår. Det var vrår överallt. Toaletten var med andra ord i absolut behov av vad jag utfärdade. Min syster blev arg. Helt sepe. Besökte Tre Toppar med mor och bror, antagligen årets sista besök där före stängning. Min present var Kenny Begins. Mest jag som ville ha den, men ofta småbarn bryr sig om vad de får. I typ en halv dag är presenterna roliga. Jag och min syster tittade just på filmen i alla fall. Kalas med släkten är typ som ett hönshus, vilket gör att det känns gött att alla just gick. Nu ska jag och syster titta på extramaterial till Kenny och sen kommer Mattias. Och jag är sjukt mätt!
 

Jag bad honom le...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, varför blev hon ens arg för att du städat då? ^^ <3

2009-08-26 @ 23:06:55
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Lisa

då borde så länka mig ;)

2009-08-26 @ 23:07:46
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

För att jag hade ställt alla hennes saker på ett bord så at hon var tvungen att sätta tillbaka allt. -.- Jag vet inte hur man länkar >.<

2009-08-27 @ 19:07:20
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0