19 månader

Idag har varit en obeskrivligt jobbig dag. Bara alldeles för påfrestande och jag har jätteont i mina ögon. Det ska föreställa att jag och Mattias varit tillsammans i 19 månader idag och det har vi ju. Kärlek gör så ont, men ändå blir vi alla förälskade. Vem kom på det? Jag ska inte skriva mer om det för då kommer jag bara säga sånt som redan sagts utav människor förr. I natt sov jag fyra timmar och jag skulle hugga av min vänstra arm för att få sova djupt åtta timmar i sträck i natt. Det vet jag redan nu inte kommer att hända. Kvart i elva ska jag vara hos Mattias. Då tar jag med en bunke med chokladmousse.


Fem dagar före dagen D. Det var en fantastisk vecka.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jockes båt :D

2009-09-24 @ 14:25:47
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

kalastrevligt ^^

2009-09-24 @ 22:41:37
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0