Champion's fläns

Det suger när det är champion's league för då bara försvinner lite Simpsons, Family guy och kvällsfilmen. Dessutom är det så länge! Blä. Mer än en timme kvar till Scrubs. Sege. Jag måste säga att jag känner mig lite ensam så här på kvällskvisten (ett ord ens? :P).Har anmält mig till högskoleprovet idag, men jag vet inte riktigt om jag lyckades för betalningen sker ju inte direkt. Får väl hoppas att det gick igenom. Fick dessutom ett paket från H&M idag. Man blir alltid glad när man får det, vilket gör det lite farligt. 
Vill ha ett mys i min famn! 


Tihi, jippodag <3


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Champions league är ett sattyg. Du får alltid paket från HM :P

2009-09-16 @ 10:50:28
Postat av: Johanna

jag tycker om H&M, du också, jag lovar...

2009-09-16 @ 22:32:41
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0