Daysleeper

Även om jag nu döpt dagens text till daysleeper så är det inte vad jag sysslat med. Jag har varit sjukt effektiv! Gick nästan upp klockan tio..halv elva alltså. Klippte gräs hos morföräldrar och inkasserade lite granna att spara undan. När jag kom hem hade jag noll att göra, så helt oväntat började jag tvätta, sortera tvätt, strumpor m.m. När det inte fanns mer att göra tog jag mig an våran soffa av någon anledning. Dammsög vart än det gick att dammsuga. Och folk som har varit hemma hos mig vet att min soffa inte är av vanlig storlek. Sen städade jag hela tv-rummet också och blev sjukt trött så jag bara småplockade lite i mitt rum och tände ljus resten av dagen. Jag är lagom stolt över mig själv faktiskt. Nu ska jag titta på The day after tomorrow, även om jag har sett den typ fyra gånger och den aldrig har varit särskillt bra, men Mattias kommer först om två timmar. Då ska vi äta chokladpudding, men det vet bara jag ^^


Daysleeper - R.E.M vart ju dagens låt ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0