Garderob!

Det blev inget jobb idag heller. Det verkar som att de inte riktigt vill att jag ska jobba. Dumt att anställa folk när de inte behövs. Men men, jag fick min garderob idag så jag har haft att pyssla med ändå. Det tog typ sjuke många timmar att pussla ihop den. Dessutom tog det lång tid innan jag kom på att jag kunde använda skruvdragare även om det stod på en lapp att man inte fick det. Mycket enklare, hihi. Jag blev helt varm och svettig och garderoben sprack på ett ställe när Tommy hjälpte mig banka ihop två delar. Oops. Men nu är allt färdigt och inplacerat och jag tror att jag önskar mig en korg eller något till alla mina garner...Nu har jag typ sjukt många ljus tända på mitt rum och gillar att det är mörkt ute. Känner dock ensamheten. Lisa och Cicci flyttade till Göteborg idag och alla män leker. Seriöst, tv suger på helgerna.





    
Typ en av de fulaste garderober jag sett, men av någon anledning matchar den mina andra fula möbler och jag vill flytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0