Idol 2009

Nu har idol börjat. Äntligen? Nej, inte riktigt, men uttagningarna är alltid lite roliga och så visas det ju på vardagskvällar då jag ändå inte har någonting alls för mig. Dock suger tv nu och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills jag blir trött. För det stadiet är jag ganska långt ifrån just nu. Läste i min körkortsbok om hur bilen fungerar tidigare ikväll, fy fan säger jag bara. Palla bil, körkort räcker. Teori imorgon alltså, känns som att jag borde ta tag i detta med körkort och få det så fort som möjligt, för det är verkligen en fördel när man söker jobb...men men, snart hör Mattias av sig, wiiiiiiiie!


Jag säger att Peter Jihde suger som programledare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0