Måndag

Nu var det visst ett tag sen. Jag har helt förlorat mig själv i Harry Potter och har i princip bara läst i den boken all ledig tid jag haft. Jag har också ätit och jobbat. Hur som blev idag en liten paus från det. Började dagen med att helt försova mig till halv tolv, vilket gjorde mig chockad, jag brukar nämligen i genomsnitt vakna vid sju...i och för sig går jag aldrig upp då, men i morse fick jag bråttom till min tid att passa kvart över ett inne i stan. Min eftermiddag spenderade jag med Jenny och Hilda. Det var riktigt trevligt. Vi tog en fika på Ströget, gick runt lite i affärer och allmänt njöt av dagen. Efter det åkte jag till Mattias och åt falukorv. Det borde nästan stavas med stor bokstav. Det är lite heligt. Sen kom Calle, Isak, popcorn och Det våras för Frankenstein. Ypperligt trevlig dag.
Helgen behöver jag nog inte skriva något om, för det var ju bara jobb och Harry...Jag fyller år om en vecka!!!!!!!! :D


Typ att jag vill tillbaka dit! Skola och människor. Kunglig tillvaro skulle jag vilja säga.


Kommentarer
Postat av: Lisa

och kalas hallå?! ^^ <3

2009-09-29 @ 08:04:03
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh. studenten..napa..jippodagen..balen! åååååh.

2009-09-29 @ 10:56:45
Postat av: Johanna

Hihi, förlåt ^^ där var jag också <3

2009-09-29 @ 20:27:17
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0