Sannasanna

Fikade med Sanna igår mellan halv ett och sex. Det kallar jag bräsfika! Det var trevligt. Man träffar ju inte folk dagligen längre när skolan är slut. Det saknar jag typ mest av allt. Jag vill ha skoltid tillbaka. Hur som pratade vi om allt möjligt, och väldigt länge om spindlar, vilket jag känner är ett ämne vi ofta pratar om. Usch. Hihi! Efter fikan åkte jag till Mattias och mysade till idag. Gos. Förresten, när jag satt och väntade på Sanna igår kom det fram en farbror och jag måste skriva ner konversationen för det var så skuuuumt...


Farbror: Hej.
Jag: Hejsan.
Farbror: Fint väder det är idag.
Jag: Ja, det är fint.
Farbror: Vad gör du då?
Jag: Väntar på en kompis.
Farbror: Ok, vad ska ni göra då?
Jag: Fika.
Farbror: Trevligt....Jag...mummel...å...mummel...torget (vilket jag nog tolkar som; jag såg dig vid torget)
Jag: Mhm.
Farbror: Jag ville bara säga att jag tycker det var en fin kort kjol du har på dig.
Jag: Jahaa....
Farbror: Ja, ha en fortsatt trevlig dag, hejdå.
Jag: Hej hej...


Aningen skrämd blev jag...Hur som är Sanna mys och förtjänar en bild ^^




Paris <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, skummaste ju^^ <3

2009-09-15 @ 21:06:59
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var skitkonstigt och jag blev aningens skraj :P

2009-09-15 @ 21:22:52
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0