Teorilektion

Började dagen med att inte gå upp klockan tio för att klippa gräs hos mormor och morfar, utan gick upp typ halv tolv och bara drack te. Effektivitet kallar jag det. Mattias stötte mig i mötet med en främmande man och det är allt jag har att säga om den saken. Åkte till Kvantum en snabbis efteråt och av någon anledning köpte jag fyra mandelbullar. Fyra?! Ännu har jag inte ätit upp alla, har en kvar. Och av någon anledning har jag också gjort chokladpudding O_o Just det, vi hade grädde, det var anledningen...just det...Var på min första teorilektion idag. Kändes gett. Elias och Emelie visade sig ingå i truppen också. Synd att teori i allmänhet är tråkigt bara. Nu ska jag typ sova snart för jag verkar vara jättetrött, måste bara trycka ner den där chokladpuddingen först.


Inte alls beroende, nej nej.


Kommentarer
Postat av: Lisa

gett, bra att ha börjat med teorin:) det har ju inte jag har jag ju inte inte <3

2009-09-02 @ 23:47:57
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: MatteSnygg_90

Fyra bullar, du är i sanning en tok :)

2009-09-03 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0