Fikadags

Idag är en ensam dag, de brukar inte vara så roliga. Jag tänker så himla mycket och av någon anledning är det aldrig positiva tankar utan bara sådant som är jobbigt.
  Mattias var här förut, vi skulle gå upp tidigt, men konstaterade att vi var alldeles för trötta för det. Jag har varit sjukt sömnig och trött den senaste tiden. Något måste vara fel.
  Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer nu idag. Har suttit vid datorn ett bra tag för att fördriva lite tid, men nu finns här inget mer att göra på den. Tänkte ta en fika, kanske jag kommer på något då. Skulle ju kunna sticka lite på Mattias tröja så att det där bakstycket blir klart någon gång. Det tar lång tid att sticka stora saker. Oj oj oj.
  Äsch, nu bara svammlar jag. Fika var det.

Lite av en favorit denna eftermiddagen: Lily Allen – Not Fair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0