Fredagssol

Idag är det fredag hela dagen och jag känner mig helnöjd. Högskolevalet är över, solen skiner och Mattias kommer snart. Jag har på senare tid börjat känna hur det börjat klia i mina syfingrar. Jag har ju inte direkt rört en symaskin sedan våran modevisning för ett år sedan. En gång när jag lagade Mattias tröja lite grann bara. Jag får riktigt positiva känslor för att bara sätta mig och teckna, måla, klippa och sy. Jag borde ge den sidan av mig lite mer tid för jag tycker ju att det är så underbart roligt och intressant, känner mig inte så särskillt bra på det bara. Det är nog det som stoppar mig lite.
  Hur som har jag planer på att göra en ryggsäck. Jag har haft en idé i huvudet ett tag nu och jag borde ta tag i det. Jag har tyget så det fattas bara mönsterpapper, fliselin och fodertyg.
  Jaja, nu kom Mattias, hejp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0