Trasig

Jag känner mig inte riktigt hel. Ingenting går riktigt rätt. Alls. Jag har äntligen kommit på vad jag vill gå för utbildning till hösten, men enligt gammal statisktik har jag inte riktigt någon möjlighet att komma in med mina betyg eller högskoleprovsresultat. Jag vet att systemet kommer att ändras till denna insökningen med meritpoäng och sådant blaha, men ofta det kommer göra någon skillnad. Det kommer bara leda till att alla får mycket högre poäng istället och ingen kommer in där de vill.
  Igår satt jag dessutom länge och funderade på andra program jag verkligen skulle kunna tänka mig att gå också. Jag kom fram till kanske åtta stycken, varav jag garanterat har möjlighet att komma in på två enligt äldre statistik. Skit åt framtiden.
  Jag vet inte hur jag kommer klara av allt detta. Pressen jag kommer lägga på mig själv under högskoleprovet kommer antagligen knäcka mig. Jag borde börja plugga redan nu. Men har jag råd att köpa boken? Nej. Jag har redan gått över de utgifter jag har möjlighet till denna månaden.
  Det finns två ljusa punkter i mitt liv just nu och det är London om en vecka och Stockholm i mars. Antagligen kommer jag hinna vända de båda till ångest före avfärd ändå. Jag har sparat undan pengar till det. Men jag kommer spendera för mycket och sedan ångra mig. Fan.
  Hur ska jag lyckas med att flytta långt ifrån Mattias när jag inte klarar av att vara ifrån honom i mer än max två dagar?! Helveteshjärna!
  Klockan sex ska jag ut och springa.


Hej...


Kommentarer
Postat av: jenny

Står i den bilden som jag lade upp att Steven Tyler fortfarande är kvar i bandet och ja, de är inte splittrade längre :D:D:D annars hade det inte varit samma sak nej^^

2010-02-17 @ 18:16:17
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0