Längesedan

Nu var det visst ett tag sedan. Jag får lov att skylla på att jag varit upptagen. Okej, det är en dålig ursäkt, men jag har faktiskt jobbat i två veckor. Riktigt najs. Nu är jag ledig fram till lördag vilket känns helt fantastiskt.
  Jag ska inte babbla på en massa nu för jag har egentligen inget roligt att säga. Har inte haft något att göra idag, men det har varit lite skönt ändå. Tuperade håret en aning. Inte särskilt mycket hår att göra något med så det blev inte så bra. Tankarna har bara varit tråkiga idag, men igår var värre. Jag vill vrida tillbaka tiden. Jag är lite rädd just nu. Ska nog dricka varm honungsmjölk och titta på några avsnitt Vänner och sen lägga mig.
  På onsdag ska jag till Ge-Kås, det har jag längtat efter.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så roligt att åka dit! något sspeciellt du ska köpa? btw najs bloggande^^ <3<3

2010-06-01 @ 23:45:18
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0