Modevisning

Ni får ursäkta det dåliga uppdaterandet, men det händer inte så mycket av värde just nu. Och ofta, väldigt ofta glömmer jag ta kort på saker och det är lite roligare att ha med bilder.
  Jaja, var på årets modevisning igår som treorna på estet och narurestet håller i. Det var riktigt trevligt och nostalgiskt. Kan knappt tro att det redan var ett år sedan jag och alla andra textilkamrater var totala nervvrak.
  Det bjöds på en riktigt bra show igår och många, många snygga plagg och kreationer. Det var bara att luta sig tillbaka och njuta.
  Jag skulle vilja ge många extra pluss till Emelies projektarbete, vilket många redan gjort, men det var otroligt snyggt och fantasifullt. För er som inte var där så var det tre kreationer, en av LP-skivor, en av grillpinnar och en av te-påsar.
  Det kliar i mina fingrar nu, men jag får fortfarande för mycket ångest av att verkligen göra något sådant igen.
  Nu ska jag gå ner och äta ägg.


Brudklänningen av Emma och Linn avslutade det hela.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hur går det med din älgtröja gos? :) <3

2010-05-06 @ 10:03:50
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: hanna

vad roligt :)

2010-05-16 @ 00:14:33
URL: http://hannazather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0