Glad mellandag

Jag har haft en mysig jul med släkt och för mycket julmat. Jag har idag shoppat och blivit fattig på pengar, men rik på fina kläder med Lisa i Götela. Har också hunnit med att läsa ut Da Vinci-koden, vilket ju var dumt för då har jag inget som får mig att somna här i Varberg, så jag köpte nästa bok idag. Fikade också med Mattias igår som är tillbaka i fjuttiga Sverige. Hade blandade känslor inför det, men det gick ju fint. Planerna för nyår är nu också helt spikade och jag  har två dagar med helt tomt schema framför mig nu. Detta kommer innebära att det inte alls är tomma utan ska fyllas av organkemi och labbrapportskrivande. Skitkul, not. Men sånt som måste göras. F**tliv. Typ. Men nog med klagosång och fula svordomar, nu ska jag gosa lite med min nya favoritkofta och se något kul på los internet och sen ska jag börja läsa den nyinköpta boken. Jag kommer förloras i symboler och gömda ledtrådar. Alldeles för spännande. 


Glad fortsättning önskar jag och mina syskon er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0