Aaaaaaaaj!

Idag när jag vaknade var jag verkligen supertrött. Det har börjat märkas i min kropp nu att jag sover mindre än vad jag gjorde på lovet. Hoppas jag vänjer mig snart. Tänkte gett mig själv en extra timmes sömn när jag märkte att mina ögon bara stängde sig hela tiden, men då när jag väl ställt om klockan hörde jag ju pappa gå upp så då skulle jag ändå inte kunna somna om, för han är inte så tyst av sig...
Tänkte att jag skulle unna mig ett litet gympass idag, vilket jag gjorde. Det var asgett efteråt, men lite för jobbigt i början, det blir så när man inte tränar regelbundet. Fy på mig, nu får det vara disciplin på mig! Hur som skedde en olycka när jag satte på mig ena skon....typ halva min vänstra tumnagel gick av! Aaaaj!!!!! Jag förstår inte hur det gick till, hade den gått av lite längre bak hade det nog gjort jävulskt ont i flera dagar, nu tror jag att jag klarade mig hyffsat för ett litet lager av nageln blev kvar en bit ut i alla fall så det syntes bara lite glänsande röd hud...usch, jag klarar inte riktigt av att handskas med skador.
Jaja, nu startade timern, dags att läsa om cellmembran och proteiner i en halvtimme, tjenix!

Batman hjälper mig att bli frisk i tummen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0