Inköp

Ny vecka, nya saker att se fram emot. Till exempel har jag labb idag och imorgon eftermiddag då vi ska odla bakteriekulturer och sedan studera dem i mikroskop. Helkul! Jag ser också fram emot att lyckas med min träna-tre-gånger-i-veckan-plan. Sen kommer även Mattias på torsdag innan han åker vidare till Växsjö för att hälsa på Calle. På fredag blir det förmodligen dessutom utgång. Kanon!
Vad jag ser mindre fram emot är nästa tenta som är redan om två veckor från imorgon...
Nu, lite bilder från helgens kap!


Köpte mittlivs första par kilklackskor i lördags. Jag älskar Monki!



Köpte också en kofta på Mangos rea. Den är typ supermjuk!
Fick också ett par örhängen av Magda, de prasslar en massa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0