Intropub

För att uppdatea de senaste dagarna. Mattias kom i onsdags, vi hade då våran otursdag. Jag skar av mig en fingertopp, som läker förvånansvärt snabbt jag måste ha ett killer metabolismsystem, Mattias glömde också sin väska på en buss innehållande bl.a sina utgångsbetyg i originalutskrift. Jag skulle vilja att han fick tillbaka sin väska med tillhörande saker så jag önskar det en massa och tror att den kommer dyka upp under nästa vecka. Mattias är för söt för att råka ut för det tragiska att någon snodde det.
Handikappad som jag är försökte jag mig på att diska innan...det gick inte så bra. Mitt plåster blev bara blött och jag tror inte att det är så värst bra med matäckel och blött på ett sår som är typ öppet.
Om en halvtimme ska jag i alla fall åka till Johanna för förfest, ikväll är det Hvillan och intropub som gäller. Jag är pepp! Hoppas jag får se större delen av min klass där ikväll, det finns en tendens av att alltid komma bara en massa läkare..de tror att de är lite bättre än alla andra...jag är ju lite bättre än alla andra så jag gillar inte dem. Typ.


Klänning och skärp Monki, nya YSL-läppstiftet. Jag chansar på att det kan funka
ikväll, köpte en läppenna i veckan som jag litar på för den är från Body Shop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0