Röst?

Jag kan inte förstå vart min röst tagit vägen! Jag kan typ bara uttrycka skrovvel och målbrottsljud. Lite roligt i och för sig, men jag hostar ju varannan minut så det tar liksom över det roliga.
Var på bio igår med en massa folk och såg Love and other drugs. Den går att beskriva som lättporr med handling.
Imorgon kommer det riktiga allvaret att börja, nästa tisdag är det tenta så nu ska jag plugga järnet. Jag är redan trött på det fastän jag inte börjat. Jag orkar bara inte med ämnet för de står och babblar om en massa saker och så i slutet på varje föreläsning säger de, fast så mycket behöver ju inte ni kunna för detta är bara en övergripande liten kurs som ska ge er allmän kunskap inför de andra kurserna. Varför finns den då om vi ändå ska läsa det sen?!
Mattias är i Växjö, det känns så himla långt bort av någon anledning och jag känner mig helensam. Jag hade nog behövt lite uppmuntrande sällskap idag bland alla hostningar. Ble.

En gång petade min bror nonchalant på ett valben.
Det har inte med något att göra, men är ganska kul.



Kommentarer
Postat av: Emelie

tänk på hur gött det kommer vara när du redan kan en del till de tentorna du ska ha senare :)

2011-01-31 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0