Time machine

Fredag hela dagen och jag är fredagsfin dagen till ära! Det var längesen sist. Utnyttjar idag ett par köp på mellandagsrean. Jag köpte alldeles för mycket då. Helt underbart!
Denna dag kan man ju tänka sig att behovet att plugga försvinner för de flesta, men grattis till mig, det blir 24/7 hela helgen. Ble.
Ikväll blir det paus dock eftersom Mattias band ska tävla i Musikens Hus här i Göteborg. Jag förtjänar att gå dit, och de förtjänar att få gå vidare.
Nu blir det dock plugg i en halvtimme till, matlagning och sedan bär det av.
Förresten har jag helt blivit överkär i Robyn. Får inte riktigt nog...Robyn – Time Machine


Helt och hållet Monki <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

monki är fett värt! Snyggt det var när man såg CDskivor i kanten av bilden så där :) hoppas vi hinner ses snart min finaste<3

2011-01-15 @ 18:27:52
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0