Ballonghuvud

Ja idag är inte den roligaste pluggdagen. Var på frågestund i morse 8-9 där svaren till instuderingsfrågor gicks igenom. Jag hade inte gjort dem och när vi gick igenom kände jag bara hur en hög av tegelsten ramlade ner på lilla mig. Allt var så ingående och jag kommer inte kunna klara av att lära mig så ingående om allting. Jag kommer dö. Jag är jätteorolig nu. Det hjälpte inte precis att jag fick huvudvärk efter frågestunden och fick kämpa med den ett bra tag här hemma pluggandes. Usch! Efter ipreen och te har den nu försvunnit och jag hoppas inte den kommer tillbaka för jag har en hel eftermiddag och afton kvar av plugg. Det hemska är att jag vet redan nu att jag inte kommer hålla min planering idag för jag har inte hunnit så långt med det här avsnittet som jag ville och jag har inte så mycket schematid kvar till det. Får hoppas på ett mirakel. Inte kommer jag hinna med instuderingsfrågorna till morgondagens tre frågestunder heller så får väl gå dit och skämmas lika mycket som idag antar jag. Fy. Var är alla kramar när man behöver dem? Jag är inte pepp alls. Jag får sno några kramar av Jesper sen när vi ska gymma. Jag längtar till dess. Ett par timmar utan DNA i tankarna. 
Återgå, hejp.



En av mina favorittröjor, typ apskön.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin:)

2011-03-17 @ 21:31:34
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0