Dagen efter

Ja idag mår jag ju som jag förtjänar. Blandade känslor över gårdagskvällen, vissa saker är som raderade medans andra är ledsna och andra är helt underbara. Blev fotad av aftonens fotograf, ska försöka leta reda på den pinsamma bilden...shottar för 19 kr och drinkar för 39, ja det säger ju lite om hur tillståndet blir. 
Har haft en något kaotisk och hemsk morgon. Vaknade med ett ryck och satte mig spikrak upp typ klockan sex i morse då min hjärna i sömnen kom fram till insikten att jag har glömt att anmäla mig till tentan jag ska skriva imorgon. Inte särskillt bra. Har i alla fall pratat med folk som vet saker på telefon och det ska tydligen vara okej att gå dit ändå, bara jag talar om för dem hur situationen ser ut. Tur det.
Om ett tag ska jag till Humanisten igen och plugga med Jesper, min lilla söta Jesper. Jag tror att tentan imorgon ska gå helt okej faktiskt. Jag nöjer mig ju med godkänt på dessa kurserna nu i vår då det har ryktats om deras svårighetsgrad. Fast egentligen hade den här tentan nog inte varit så svår om jag bara hade repeterat efter alla föreläsningar...

Slänger upp en bild från förra helgen i brist på bild från
gårdagens outfit då jag hade svinbråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0