It takes more than fucking someone to keep warm

Så var det en ny vecka. Hade en helmysig helg hemma i Varberg och packade ihop saker inför flytten. Fick dessutom en hel del saker utav mormor till mitt kök. 
Nu är det tentaplugg 24/7 som gäller. Typ. Ska till humanisten efter lunch och sitta med åtminstone Jesper. Känns som att man lär sig mer av att sitta och diskutera det här ämnet än att sitta och läsa för då blir man bara trött och inget fastnar. Det blir nog gym i eftermiddag också så jag inte dör av uttråkning. Jag är rädd att veckan ska gå lite för fort och att jag inte kommer hinna lära mig allt. Jag hoppas detta går.

Frightened Rabbit – Keep Yourself Warm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0