Stand-up

Ikväll ska jag gå och titta på live stand-up för första gången i mitt liv. Allt kring detta evenamang är så random, men jag ser fram emot det väldigt mycket ändå. Man lär ju ha roligt..
Lunchade med Cicci nyss, det blev thai, jag är alldeles för mätt för mig själv. Det var väldigt trevligt, kändes som sjukt längesen vi träffades och det var det nog också. Jag kan inte ens komma ihåg när det var. 
Imorgon kommer Mattias och det gör mig överlycklig, jag saknar honom hela tiden och jättemycket. Det är orättvist. Något annat som är orättvist, eller egentligen bara dumt, är att tv6play inte har lagt upp veckans avsnitt av Chuck, jag vill ju se det innan jag ser nästa avsnitt nu på måndag! Vad är deras problem mån tro?

Måste ju langa en bild på ett av mina senaste inköp.
Äkta skinnskor från Nilsson, originalpris 1099, jag köpte dem för 250,
jag är typ apglad över dem!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Typ väldigt längesen ja! minns inte heller när de va sist :P typ jul på Liseberg? Nu kom min bakishet tillbaka iaf och jag ligger däckad i soffan!

men väldigt mysigt att ses, de får vi försöka hinna göra fler gånger :D <3

2011-03-05 @ 17:51:06
Postat av: Johanna Börjesson

det var ju typ då! fy på oss vad längesedan! min bakishet botades med räkor ^^

2011-03-05 @ 23:30:50
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0