Streching

Ja här sitter jag på mitt golv och strechar framför AFV. Har nyss slängt i mig två mackor efter att ha tränat ett ganska hårt pass med Jesper. Vi är typ asbra på att träna. Jag kan verkligen känna redan nu hur jag kommer att ha träningsvärk i min rumpa och mina jumskar. Gett! 
Jag känner att jag inte har någon koll på saker och ting just nu, tillvaron är aningen oplanerad och rörig, men jag ska försöka snygga till den, det är så mycket tankar på flytten just nu så allt annat försvinner bort lite tydligen. 
Det var så mysigt att ha Mattias här så nu typ saknar jag honom extra mycket bara för att han inte är kvar längre. Dumma orealistisk tankar!



Min nya väska jag köpte en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0