Tentaplugg

Ja så var tredje dagen av tentaplugg i full gång. Har varit uppe sedan sju och solen har skinit konstant, jag känner mig mycket mer motiverad att gå upp och tentaplugga till denna tentan än någon av de tidigare. Mörkret gjorde allt så dystert då så man typ tyckte synd om sig själv, nu vill man bara upp för att suga i sig sol!
Jag har lyckats hålla mig hyffsat bra till mina scheman hittills så jag hoppas att denna tentan kommer gå bra. Jag är lite nervös över att det är väldigt mycket vi gått igenom och jag har kort tid kvar att lära mig på...mina sammanfattningar är minsann inga korta stycken. Jag är redan på 20e sidan av text och har inte ens gjort hälften än. Å andra sidan har vi inte en enda dag i skolan nästa vecka och tentan är på lördagen så där finns mycket tid att ta av. Jag hoppas att jag klarar av den veckan och inte dör av uttråkning...får se till att planera en massa gymtid med Jesper så löser det sig nog!
Gjorde förresten te för en stund sedan och när jag öppnade skafferiet för att ta honung bara tömdes ett paket spaghetti ut på golvet. Plockepinn giganto! Haha, det är i alla fall det värsta som hänt mig denna veckan så hoppas att jag har flyt resten av veckan också.
Grannen under lyssnar på pianomusik som vanligt varje morgon. Lite härligt tycker jag. Trevlig tradition, det kommer jag nog sakna lite när jag flyttar. 
Nu fortsätter pluggandet. Tjo!



Vårklädd såklart och idag är solglasögonen bara ett måste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0