Nyinköpt

Senaste glada inköpet är en glödlampa i storlek stor. Den är stor. Dock är jag lite besviken över ljuset som jag tycker är lite för blått. Ingen mysfaktor alls. Men, men, nu kan jag se saker här hemma när mörkret smyger sig på. Köpte också lite annat myspysigt på IKEA som inte alls var meningen, men som alltid blir för IKEA är great. 
Jag har börjat frukta att någon slags sjukdom börjat smyga sig på mig för jag sitter här hemma och känner mig supervarm, trött och lite skakig. Sistnämnda kan bero på koffein från teet, men det brukar ju inte kännas av annars så nu är jag lite patetisk och fruktar det värsta. Vill inte bli sjuk! Hinner inte...


Frightened Rabbit – Floating In The Forth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0