Present

Vill lägga mig för att kunna gå upp tidigt imorgon då det imorgon är dags att börja tentaplugga. Två veckor före tenta och alltså ett måste. Tycker fortfarande detta är en flummig oseriös kurs. Opålitlig. Hur som känner jag mig inte så trött som jag vill och några jobbiga små tankar ploppar fram med jämna mellanrum ikväll. Morden i Midsomer, te och stickning var dock hjälpande och behövt. Snart färdig med min sjal! Den har fått lida lite senaste dagarna då jag varit sjukt upptagen eller bara slapp. Stickade ju i och för sig lampskärmen kom jag på nu, det tog ju stickningstid. Ska nog försöka somna nu i alla fall. Godnatt!


Fick en jättefin tekopp av Hanna i fredags. Jag fick så många bra presenter! :D

Frightened Rabbit – Yawns
Alla borde lyssna på Frightened Rabbit för man blir hypnotiserad och mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0