23:e ja...

Så tog den 23:e dagen i månaden slut för ett par timmar sen. 23:e som de senaste 42 månaderna varit delad. Endast ett par tillfällen förra året när jag bodde i Gbg och Mattias i Varberg var vi isär denna månadsdag. Idag har varit allt annat än känslomässigt rolig. Jag har hållt mig upptagen i princip hela dagen, men tankar och minnen har flugit genom mina tankar exakt hela dagen ändå. Jag vet inte hur jag ska göra för att undfly dem. Jag minns flera biobesök, filmmyskvällar, massage med doftljus, lagad mat, årsdagar med eget spa, dyra restaurangbesök, ett kilo godis. Vår första ensamma kväll tillsammans köpte vi ett kilo godis, vi hade chips, popcorn och vindruvor. Vi rörde det knappt, jag tror att jag somnade under filmen vi såg vilken enligt mitt minne var the others. Jag var lycklig, tillfreds och nöjd. Jag vill ligga omhållen för evigt hellre än något annat.


Foto taget samma dag vi bestämde oss för att bli vi. Vad visste vi ens då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0