Tillbaka

Nu försöker jag mig på en nystart. Det är mycket som blir nytt nu i höst. Ska försöka mig på att leva ett nytt liv. Ett liv utan Mattias. Det är hemskt och gör så ont, men alla har rätt till att leva sin dröm. 
Ungefär nu borde han ha landat efter sina 12 timmar i luften den stackaren. Jag bara väntar på att han ska höra av sig på något sätt och säga att allt gick bra. Usch. 
Om en stund ska jag nog fördjupa mig i lite muffinsmet framför premiären av CSI Miami och försöka hålla tankarna borta från Mattias. Har ändå gått hyfsat bra hela dagen då det var upprop idag och jag varit sysselsatt med föreläsningar igen. Metabolism är det som gäller denna månaden, intressant. Jag och Jesper har till och med gjort instuderingsuppgifter och repeterat biokemi så nu är vi helt redo för kursen. Har också vandrat omkring på stan och letat kläder till årets absoluta maskerad som äger rum på lördag. Hittade något jag är väldigt nöjd med, men det kostade mig en hel del tyvärr och pengar har jag inte gott om.
Hoppas att några läsare hittar tillbaka till mig nu i alla fall.
Hej så länge! 


Bjuder på en sexig bild från lekdagen i Slottsskogen under nollningen i helgen. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0