Ny

Nu lix har jag skaffat blogg av någon anledning. Det kanske kan vara en bra sysselsättning tänkte jag. Något som ger lite motivation till att hitta på saker. Dock har jag suttit, i vad som känns som en evighet, och försökt redigera och fixa, men nu ger jag upp. Det får bli ett utdraget projekt minsann.
Idag samlade jag vuxenpoäng tillsammans med Lisa. Vi besökte bank, fikade (två gånger), och besökte Breareds saluhall. Najs. Jag köpte te så nu tänker jag börja ett liv av morgonte. Vi gick också runt och tittade på snygga hus. Jag vill bo!

Typ att jag tycker om Lisa <3
Lisa är typ jättebra <3


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Helschysst blogg, nu kommer du blir kändis :) Glöm inte bort mig då!

2009-08-24 @ 23:52:47
Postat av: Jag

Fethaja älskvärda man!

2009-08-25 @ 00:24:38
Postat av: Lisa

Asgett johanna! jag säker att jag inspirerar^^ nu ska jag länka dig med detsamma<3

2009-08-25 @ 23:28:30
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0