Dior

Mysade med Mattias över luchen, vi låg mest under en filt. Det är höst så man får. Följde honom sedan till gym där vi tog farväl. Mycket tragiskt. Typ inte ens. Vandrade lite på stan innan det var dags för fika med Jenny och Hilda. Fick presentkort på Matas i födelsedagspresent som jag tyckte det var läge att spendera. Köpte en ny kajal, en ögonbrynspenna, och, hör och häpna, ett läppstift. Jag har velat ha det ett bra tag, såg det i ELLE nämligen. Dyrt, men presentkort är väl till för att bekosta sådant? Fikade ju sedan med Jenny och Hilda, det var trevligt och det fanns en hel del prat och skvaller att ta igen. Vi gick runt lite på stan också innan vi skildes åt. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli jobbdags. Segt. Men nu ska jag ju få se Diskpojken i action!


Kamerablixten gör att färgen blir helt fel...det är typ brunrött egentligen :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, ja jag tänkte det..den här färgen skulle ju jag kunna ha;) haha^^ visst är det underbart när de är sådär formade till en spets! ja nästa vecka har jag lov du<3

2009-10-20 @ 19:29:26
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja juste, på lördag va? jag har gjort högskoleprovet 2 ggr och det gick åt helvete:P haha absolut inte min grej om man säger så!



jag ska också köpa ett läppstift när lönen kommer, ett rött^^

2009-10-21 @ 11:36:14
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv:vad vill du bli?:)

det blir väl på fest man använder det..om jag nu kommer våga använda det:P haha^^

2009-10-21 @ 21:39:05
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaha okej:) vad vill du bli för nåt då?^^

nej jag vet, kommer säkert inte våga använda det när jag väl köpt det:P jo men jag ska tvinga mig själv göra det xD man blir ju värsta party:D

2009-10-21 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0