Ge-Kås

Vaknade hos Mattias i morse. Det var uppskattat. Körlektion med start i backe stod först på att göra-listan, sedan åkte jag, Mattias och Calle till Ge-Kås. Dit ska jag åka så fort jag får körkort. Oyes. Vi åt på BK, vilket alltid är tillfredsställande. Sen gick vi bara runt och skrattade åt vissa saker och så köpte vi nödvändiga saker som herrsockar, hårspray och rakblad. Jag blev sjukt paff och småförbannad över att hårnålarna var slut. Kan de ens ta slut?! Ikväll klockan åtta börjar säsong sex av Scrubs. Jag är bänkad. Till dess blir det kanske lite mer Pirates om the hädadan...och ljus. Ja.


Jag köpte Svampbob-choklad. Det är asvärt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

va, inga hårspännen?! det är ju typ därför man åker till ge-kås :O <3

2009-10-08 @ 09:08:42
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet!! Jag typ förstenades av förvånelse :/

2009-10-08 @ 16:59:55
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0