London?

Körskolade idag och fick köra ordentligt i Lassabackarondellen. Sjukt! Det var asapirrigt, men det gick super.Tydligen ska jag göra halkan om två veckor O_O Mötte upp mamma i stan efter körningen och vi besökte Ticket. Tydligen ska hon, min syster och jag åka till London. !!!!!. Antagligen under mellandagarna i typ tre nätter. Vi skulle gjort det förra året sa mamma, men då kom vi aldrig ens till någon resebyrå så jag har good feelings över detta. Glad! För folk som inte vet så har jag aldrig varit i ett annat land än Danmark med min mamma och det har aldrig varit tal om att åka och resa förr så jag är jätteglad.
 Min morfar fyller år idag så vi var hemma hos honom en stund också och åt tårta. Jag spelade också mycket Super Mario och Super Mario 3 på Nintendo. Mina bröder typ äger mig, men vad gör det. Ok, det är ganska jobbigt, men jag kan träna, Mattias får träna mig, för en dag ska jag slå dem! Gjorde också något dumt med mitt hår idag...


Hämtade min sista av tre ringar jag fick av mormor i studentpresent...har ju bara fått vänta, eeh, fyra och en halv månad. Victorins suger! För det är ju inte alls så att jag har en massa förmåner där ^^ (Ringen i mitten hämtade jag idag.)


Kommentarer
Postat av: Lisa

londonhurra! det kommer nog bli massa mysigt du^^ vad har du gjort med håret då? :O

2009-10-22 @ 16:22:10
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0