Effektive dage

Det har hunnits med massor idag. Åtminstone tycker jag det. Gick upp, lite för sent, Mattias var sömnig och söt och ville bara sova som ett mys. Lagade mat. Kyckling, fjärilsmakaroner och grönpepparsås. Namnam. Sen susade vi förbi Calle och Isak och besökte arbetsförmedlingen. Typ äntligen?! Hur som hade jag lite för bråttom och hann inte färdigt. Hade körlektion klockan två och tydligen behövde man göra tusen miljoner saker för att få vara med och söka jobb som man ändå inte får...Körlektionen sen var ju najs. Jag typ ägde. Några plötsliga och oförlåtliga stopp får man göra. Det är meningen. Trots dem äger jag! Mamma borde låta mig få köra alltid, det är kul att se henne våndas lite vid min sida. Det kan hon gott göra. Efter min lektion var det Mattias tur. Hans första. Jag åkte ner till staden och inhandlade presenter till min syster eftersom hon bara råkar fylla år två dagar före mig. Aningen glädjedödande. Men mer skall inte sägas ifall hon läser min blogg...Mötte upp Mattias sen för en snabb fika innan det var dags för våran sista teorilektion. (HURRA!) Efter det började Mattias jobba klockan sju och jag satt på Knopen och läste en skum tidning fram till klockan åtta då jag skulle börja städa där. Mitt nya uppdrag. Jag äger inte, men jag får ju pengar. Alla kan moppa. Dock upptäckte jag när jag kommit hem och duschade att mina händer blivit helt rödprickiga av minisår och jag har små små blåmärken och bulor på några ställen på händerna. Knep. Dessutom blir jag hypertorr. Nu vill jag nog sova. Godnatt!


Bilden har inte med någonting att göra. Förutom bevisa min och min systers sepighet <3
(Nu typ regnar det helmys. Jag kommer somna nöjd ^^)


Kommentarer
Postat av: Lisa

låter som tervlige dagen :D du får inte moppa dåligt för då kommer de att döda dig:O men det händer nog inte^^ hihihi<3

2009-10-01 @ 08:13:47
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

De dödaar mig inte, Vije har börjat gilla mig alldeles för mycket, det är lite läskigt O_O

2009-10-01 @ 20:03:33
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0