Nervös

Om tio timmar ska jag befinna mig på min körskola för min första körlektion. Jag är alldeles övernervös. Egentligen kan jag ju inte alls någonting, jag bara tror att jag gör det och lyckas utforma någon form av trafikimitation...Ens! Det går ju inte att inte vara nervös. Blää. Just nu behöver jag lugnas ner aningens, men alla är typ utomlands eller jobbar alldeles för länge.
Annars har idag varit mys, lekte med Mattias, vi åt god bacon. När han gick tänkte jag sticka lite, men så testade jag att virka och sen blev allt bara tester och så började jag aldrig på något. Idag blir det ingen bild för jag orkar inte. Mattias skulle ha slutat för en timme och en kvart sen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0