Sunday bloody Sunday

Idag har bestått av huvudvärk och illamående. Jag borde ju snart ha vant mig vid äckelmående, men jag tror aldrig att man gör det. Har bara haft deprimerande saker snurrandes i huvudet hela dagen idag. Den här söndagen för ett år sedan talade min pojkvän om för mig att han ville ta en paus. Han behövde få tänka lite. Jag tror inte att jag någonsin gråtit så mycket som jag gjorde då under en kort period. Jag har nog aldrig heller varit så instabil som då. Det var ju dock inget man ville visa och lyckades mot alla odds hålla minen. Folk har en förmåga av att alltid lämna mig och ensamhet är det jag fruktar mest i hela universum, därför trodde jag inte att det var sant när Mattias nio dagar senare ville ha mig kvar. I ett år har känslan att lämnas plötsligt ännu en gång jagat mig. Ofta oroar jag mig över det och det är så sjukt onödigt! I och för sig flyttade Lisa igår. Hon finns inte längre så nära till hands som jag önskar och ensamheten lurar bakom krönet med ännu större iver att fånga mig. Jag vet inte riktigt varför jag skriver allt detta här, men jag har inte pratat med någon idag. Det korta besöket av Mattias var bara misslyckat och jag fick äta upp all chokladmousse själv ikväll. En hel del kvar av den dock. Söndagar har sedan föralltid varit den värsta dagen i veckan. Den är bara idiotisk.


Jag skulle vilja hållas om.


Kommentarer
Postat av: Anthony

naw, men vi ses på lördag va?:)

2009-09-07 @ 09:53:31
Postat av: Lisa

åh<3 inte lika nära nu..men ganska nära ändå:) och jag kommer hem och du kommer hit och det kommer bli hur bra som helst. massa sockervaddskramar till dig mitt lilla mobb<3

2009-09-07 @ 12:20:31
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi ses på lördag ja :)



Jag hoppas detta funkar, för jag orkar inte mer dåligheter :/

2009-09-07 @ 18:54:27
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0