Händelserik dag

Hejs hopps, nu är jag hemma efter hitandes och ditandes. Gick upp tidigt i morse för att infinna mig på arbetsförmedlingens information om jobbgarantin för ungdomar. Verkar segt, men så får man ju pengar. Skulle hellre hoppas på att få ett jobb. På hemvägen svängde jag förbi Ströget och sa hej jag vill ha ett jobb. De hade nämligen annonserat i VP där det stod att man skulle komma förbi personligen. Jag hade redan skickat en ansökan dit såjag sa att jag hade det. Jag vill så mycket få ett jobb!
  När jag sen cyklade hem och närmade mig Breared kom jag på att jag kunde vara ett bra barnbarn så jag ringde mina farföräldrar och svängde sedan förbi på lite mat och korsordslösande. Jag löste bara barnkorsorden för det är vad jag klarar av...
  Senare, dags för Tre Toppar med Lisa, Isak och Mattibooi. Mums!
  Ikväll blir det en tur till Lisa med tv och film. Kalas.
  Idag är förresten sista dagen för anmälning till universitet. Det gör mig nervös. I och för sig fick jag ju för mig att det var den 15:e igår så i morse var jag alldeles lättad. Jag upptäckte min miss och mår nu helt oroligt. Imorgon kommer jag vara lättad igen. Då är det också fredag hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj galet :O detta är en klänning från gina som jag kanske tänkte vara fredagsfin i^^

2010-04-15 @ 18:26:51
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0