Natti natt

Igår blev bättre och idag blev riktigt bra. Jag har lyckats hålla mig sysselsatt under hela dagen förutom nu på kvällen, men sexan har en bra humorkväll ändå. Tror att jag somnar rätt snart.
  Fick ett mail om att jag kan få titta på en lägehet i Göteborg, men jag måste anmäla mitt slutgiltiga beslut på lördag, jag vet inte om jag kommer hinna titta på den och bestämma mig så fort. Inflyttning den första juli. Aningen kluven. I och för sig är det ju inte säkert att jag får den om jag tackar ja eftersom det är något slags kösystem jag inte riktigt förstår.
  Jaja, imorgon ser jag fram emot även om varken Simpson's, House eller Lie to me kommer visas på TV. Det ger mer tid åt att njuta av sällskapet istället.
  Förresten, honung är tydligen det bästa i hela världen oavsätt om man lider av något eller vill förebygga något. Jag tror på det bara så att alla vet. Honung varje dag håller Johanna glad.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej tydligen är det inte det.. :O men på torsdag ser vi väl lyxfällan? ;) <3

2010-04-20 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0