Ny vecka

Det har varit en tung helg och jag vill helst glömma det mesta som hänt. Det var länge sen min släkt spenderade så här mycket tid tillsammans alla på en gång under så kort tid.
  Jag tycker det känns som att detta var som en spark mot en som redan ligger. Är jag bland folk, då är det ok, men så fort jag lämnas ensam bara sjunker allt ihop. Så mycket enklare det hade varit om jag hade jobb eller skola som alla andra i familjen. Här har jag suttit en hel dag framför tvn och gjort vad jag orkat, ingenting. Jag vill att Mattias ska hålla om mig och ta mig till myslandet, men han är upptagen alltid. Jag vill mycket ha chips.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men alltid är han inte upptagen finis<3 och på torsdag/onsdag ska vi se konsert :)

2010-04-27 @ 17:25:11
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi^^ det gör jag nog, men jag kan inte ses på torsdag :/ ska vi samla ihop oss före modevisningen och gå ihop? :) <3

2010-05-03 @ 15:47:38
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0