Postpaket

Jag är så stolt över att jag lyckades gå upp redan halv nio idag. Ställde klockan på sju och snoozade sen, men ändå, jag brukar aldrig lyckas ta mig upp annars. Har nämligen ställt klockan på tidigt förut också, men har liksom inte kommit upp förrän typ tio, elva ändå. Det var en hel orkester av fågelsång utanför mitt fönster hela morgonen. Mest måsar, men också lite annan vacker fågelsång, det bidrog nog till uppgång. Fick intryck av en fin dag. Det var molnigt, men nu är det sol. Tjoho!
  Väntar på ett sms från Mattias som säger att han börjar träna för då bestämmer vi en tid att ses i stan. Ska posta iväg två paket idag. Ett par stövlar och en väska. Två saker jag lyckades få sålt på Tradera för ytterst liten vinning. Mattias får följa med för jag litar inte på när man beställer paket via internet, allt känns som att det går hur fel som helst. Jag behöver stöd.
  Vi ska också skriva ihop några personliga brev. Eller så kanske det bara räcker med ett och sen posta iväg det med mitt CV. Skrev adresser på kuvert igår till typ 15 restauraner och caféer. Känns som att det är där jag har chans att få något med tanke på mina meriter.
  Jag har inga höga förhoppningar, men det hade ju varit roligt om någon svarade och man fick åtminstone en intervju.
  Ikväll blir det Lie to me, House är ju tydligen slut för säsongen. Dåligt. Mysdag!


Min favoritkofta absolut! Från Monki såklart ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0