Fredag igen

Tänkte gått upp tidigt idag, men jag låg och drog mig länge igen. Klippte gräset hos mormor för första gången i år och tjänade en slant. Första gången utan morfar som alltid brukar fixa med gräsklipparen och allt, men det gick bra. Sällskapade mormor över lunch och småpratade. Jag tror inte man kan förstå riktigt hur ensam hon måste känna sig, även om hon har alla oss barn och barnbarn. Fy.
  Gick hem och gjorde mig fredagsfin och nu ska jag strax åka in till stan för fredagsfika med Lisa. Jag hoppas på att få låna bilen för det blåser typ orkan ute. Hoppas alla andra får en fin början på helgen.


Någon som vet vart man kan köpa en medaljong som inte ser alldeles pryttlig ut med en massa mönster, snirklar och saker?


Kommentarer
Postat av: Lisa

mer blogge! :D

2010-05-15 @ 01:10:01
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0