Advent

Seriöst, tiden bara kutar fram. Snabbare än ett hundrameterslopp och det är sanningen. Om fem dagar har jag tenta, stressen över det har börjat avta då jag faktiskt räknade färdigt alla uppgifter nu i helgen. Hade så lite kvar att räkna nu i helgen att jag faktiskt unnat mig att göra ingenting. Ingenting är vad jag gjort i massor. Igår var pappa och jag och verkligen storhandlade vilket ledde till att jag impulsköpte en sån där julblomma så nu är mitt rum redan juligare än hela lägenheten. Jag skjutsade också pappa hit och dit och så var vi ju på restaurang. Idag har jag tittat på både Harry Potter som jag sa tidigare och sen blev det visst Shrek också. Sen har jag gjort lite onödiga saker vid datorn osv och så har hela dagen bara gått.
  Vad jag tycker är lite synd är att det inte känts som första advent ännu, men det ska jag och Cicci bota nu ikväll. Det blir en försenad födelsedagspresent till varandra ikväll, nämligen the social network på bio. Innan dess ska vi träffas hos henne och dricka glögg, årets glögg saffran. Jag ser fram emot detta mycket. Nu ska jag ringa Mattias för han har nog precis slutat jobba hoppas jag.


Advent! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0