Konsert

Var ju och tittade på estetkonsert nere i Varberg igår där min syster var med. Också många andra som är roliga att titta på och en hel del nya ettor som faktiskt var ovanligt duktiga. Jag blev positivt överraskad och njöt mest under min systers nummer faktiskt. Inte för att vara partisk och för att jag typ känner alla i hennes ensemble, men de hade faktiskt roligast på scen, det var åtminstone så man kände när de uppträdde. Och så hette ju låten Fuck you, vilket man gillar. Inte Lilly Allens version utan Cee Lo Greens låt. Vi stoppar svammlet där och så slänger vi fram en bild för pappa och jag ska alldeles strax möta upp Gabriella för att äta najs på Vino Pasta Tre, italiens mat till tre personer som dyrkar det. Perfa!


Årets enda ensemble med bara elever från Natur-Estetlinjen. Gillar.
Från vänster: Alexander (min systers pojkvän som alltid ser så snäll ut), Samuel (mannen med den legendariska manen också min halvkusins bästa vän (Y)), Joie, en polsk tjej jag aldrig sett tidigare som tydligen heter aleksandra, Ida (som lämnade ett långt rött hår i vårat handfat en gång för tre år sedan...), min syster (som knappt syns, som vanligt eftersom keyboardspelarna inte verkar viktiga och alltid får stå gömda längst bak), Lovisa (tjej med gitarr som jag alltid glömmer vad hon heter och som ser nästan precis ut som en kompis till min syster som flyttade till skåne O_O), Frej (min tidigare nämnda halvkusin, han syns inte så bra heller), Maja (min pojkväns kusin), Hugo (en Widmarkbror och alla vet vilka Widmark är), Erik (på trummor, som är lillebror till en kompis till mig som även spelar trummor i min pojkväns band) och sist men inte minst Josefin som är lillasyster till en gammal klasskompis till mig.
Detta blev en oerhört lång bildtext, men jag bryr mig inte.


Kommentarer
Postat av: Lisa

fett bra bildtext! :P (snyggt med julpyntad blogg dessutom! <3)

2010-11-29 @ 21:00:30
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0