Blääääääääääääääääääää!

Det råder kaos i min hjärna! Jag vet inte längre vad jag vet och inte, den här tentan kan gå hur som helst. Ena stunden kan jag rita upp alla aminosyror och komma ihåg vad de heter, nästa kan jag bara en. Vad är detta?! Det dyker hela tiden upp nya saker jag inte vet ett skvatt om! Eller gör jag det egentligen? Jag vet inte. Jag vet ingenting. Håll tummarna tack.


Satt och lärde mig några monosackarider tidigt i morse.

Detta är deoxyribos, eller deoxy-beta-D-ribopyranos. Kanske?

Ser mest ut som små rymdskepp om ni frågar mig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

tvivale! du är duktig om du ens förstår något där! hoppas det går bra!

2011-01-17 @ 20:17:22
Postat av: Johanna Börjesson

Det där är seriöst det som är längst ifrån svårast. Tack för ditt stöd i alla fall :)

2011-01-17 @ 20:44:59
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0