Protect yourself 'cuz you'll wreck yourself

Min eftermiddag har bestått av Robyns, Mumford & Sons' och Frightened Rabbits sällskap i badet. Helt najs. Labben var skitkul och jag ser fram emot alla bakteriekulturer och äckel som växt fram till imorgon. 
Min kväll kommer sorgligt nog inte spenderas med Chuck (</3) eftersom det istället lite impulsivt blir kortspel och öl nere på Skål. Helt okej det också och det finns ju tv6play som tur är. 
Nu ska jag sätta på mig mina nya skor och dansa loss lite till Robyn innan jag åker till stan. Hoppas grannen under har överséende. Ha en trevlig måndag ikväll alla!


Jag älskar mitt röda läppstift <3

Kommentarer
Postat av: jose

du ser ut som ett lite luekemibarn

2011-01-24 @ 21:59:34
Postat av: jose

du ser ut som ett litet luekemibarn

2011-01-24 @ 22:00:18
Postat av: Johanna Börjesson

du kan vara ett leukemibarn. Och lär dig stava till leukemi din dumme.

2011-01-25 @ 11:04:58
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0