Trött!

Jag har kommit fram till att utbrottet jag fick i förmiddags bara kan ha berott på min trötthet och stress. Det var ändå väldigt skönt att få det ur systemet. Nämligen så när jag kom hem, efter att ha fått sitta och vänta i en halvtimme på att få min labb godkänd som tog en halvtimme att göra och en halvtimme att lista ut hur jag skulle hitta genom att bett om hjälp, så såg jag att jag kunde öppna labbprogrammet hemma trots allt. Men någon kunde väl ha sagt att man skulle öppna det från den första hemsidan är det var nedladdat?! Helt ologiskt! Blö.
Ikväll har jag läst och läst och läst om enzym. Jag ska läsa nu ett par minuter före fuskbyggarna om kolhydrater också, lika bra, mindre att läsa imorgon.
Läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa....

Jag vill ha gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0