Allt annat...

...än att plugga gör jag nu. Var just nere och hämtade ut ett paket och innan dess såg jag finalen av ProjectRunway säsong 4. Jag måste säga att jag älskar Christian! 
Om typ en halvtimme ska jag gå till bussen och åka iväg till Jesper där det bjuds på kött och pluggande i afton. Jag har nog gått omkring och dragit ut på hela dagen för att jag velat att det ska bli kväll. Det är verkligen så sjukt tråkigt att sitta och plugga ensam hela dagarna när man kan göra det tillsammans och diskutera så att man fattar och det fastnar. Jag vill bara att det ska vara lördag kväll och tentafest nu. Suger ju att vi har tentan typ halv två till halv åtta på kvällen. Förhoppningsvis sitter man långt ifrån hela tiden och jag tänker ha med mig fika så jag håller humöret uppe. 
Jag har ändå fått gjort en hel del idag när jag skjutit upp pluggandet. Dammsugit, diskat, gjort rent på diskbänken och spisen, gått till återvinningscentralen och slängt pappförpacknngar, vattnat och tittat på två Project Runway-avsnitt. Jovars, jag vet hur man fördriver tid. Nu innan jag åker iväg ska jag ringa Mattias, ännu ett sätt att skjuta på plugg. Jag är rätt skillad ändå.

Fick paket från H&M idag med en massa saker i.
De får presenteras efterhand :)
The Republic Tigers – Buildings & Mountains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0