Ångest

Idagville jag inte gå upp för att ta itu med min tentaångest så jag låg i sängen till nio. Känns helt fail, men å andra sidan kom jag inte i säng förrän ett igår. Herregud vad jag är lite chockad över gårdagen. Inte trodde jag den skulle innehålla vad den gjorde. Snart ska jag äta och sen åka till Humanisten och plugga med Jesper. Vi är typ bäst på att plugga. Men bara typ. 
Har fortsatt morgonen så som igår förmiddag spenderades. Alltså lyssnandes på hela soundtracket från de tre första säsongerna av Chuck. Bara 221 låtar av najs liksom. 
Nu ska jag läsa lite i min sammanfattning och smaska på nappar.

Jag vill ha den här...men frakten är lika dyr som väskan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0